lördag 21 april 2012

Dance with somebody

Igår kväll blev en galen kväll. Jag brukar inte hetsa upp mig så mycket för First Listen Friday, vilket är fredagarna när låtarna från kommande veckas Glee släpps, men alltså igår som sagt... Nästa veckas avsnitt heter "Dance with somebody" och är en hyllning till Whitney Huston med bara Huston-låtar. Hur som helst släpptes första låten "How will I know" redan i torsdags med tillhörande video och jag dog redan då njutningsdöden.


Och så blev det igår kväll och de släppte "I wanna dance with somebody". Nu börjar mina ord ta slut här när jag ska förklara vad som egentligen hände. Bara att det är en Brittana-duett där HeMo sjunger mest och att de bytt ut pronomen... Konsekvensen blev att jag och min nya bästis Cecilia dog ungefär hundra gånger, gav ifrån oss omänskliga ljud, skrattade, grät, dansade och dog hundra gånger till. Allt var rosa moln, regnbågar och enhörningar. Det gick inte att sluta lyssna heller. När det till sist blev tyst var låten lyssnad på 71 gånger. På en kväll alltså. Ja, jag är knäpp. Tur att jag inte är ensam. Här är den i alla fall: (Och jag passar på att lägga in en varning; ni kan sluta som jag. Och om ni inte fattar någonting och överväger att skicka mig till psykakuten; låt bli! Jag kan bitas hårt.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar