söndag 4 november 2012

Depp

Jag mådde riktigt pissigt igår kväll och försökte somna tidigt för att idag få vakna pigg och glad. Vaknade gjorde jag, inte pigg och inte glad. Det tog en och en halv timme att komma ur sängen och nu när jag är uppe har jag redan rasat ihop två gånger hulkande på sängen med snor och tårar rinnande över ansiktet. Jag vet att det bara handlar om kemisk obalans i hjärnan, men just nu kan jag verkligen inte minnas vad som gör någonting värt överhuvudtaget.

En annan gång när det var så här gjorde jag en spellista som heter "Stark och euforisk" med låtar som handlar om just det, styrka och eufori. Lite kanske det hjälper att lyssna på den, jag försöker i alla fall. Det är inte kroniskt och jag vet att det kommer att kännas bättre. Nu ska jag försöka plugga, tvätta och sedan lägga mig, åter med förhoppningen om att det kommer att kännas bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar