onsdag 19 oktober 2011

Drömmen

Jag drömde en dröm natten till igår. Jag drömmer ganska ofta och mycket. Mina drömmar fascinerar mig. Inte för att jag tror att de säger så mycket egentligen mer än vad som rör sig mest i huvudet för tillfället. Just nu saknar någon väldigt mycket och det var det drömmen som jag drömde natten till igår handlade om och den var fin. Jag vaknade lycklig. Förr skrev jag ner nästan alla drömmar med handling som jag mindes, hade till och med en drömblogg ett tag där jag publicerade dem. Igår morse skrev jag ner min dröm och tänkte att jag kanske skulle publicera den här. Men jag tvivlar på att jag gör det, ikväll i alla fall. Kanske imorgon. Och ändå är det knappt någon som läser...

Det kanske är superfånigt att skriva ner drömmar och om möjligt ännu konstigare att vilja publicera dem? Jag får se hur jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar