torsdag 6 september 2012

Coco och Ernst

En grej som jag är bra på, på riktigt, är att sätta ihop IKEA-möbler. En talang som jag har. En gissning om varför, är att jag besitter den fina egenskapskombinationen av att kunna läsa av intruktioner (generellt är bilder och mönster min grej), att vara ganska logiskt lagt (hänger säkert ihop med det där att se och läsa mönster), att tycka om att pyssla och att vara extremt envis. Min montera-möbler-talang har gett mig smeknamnet Ernst vilket jag bär med stolthet. Och som vilken Ernst som helst har jag en partner in crime. Min heter Coco. Det här är Coco:
Idag har jag och Coco varit på uppdrag hos Janna som inhandlat mer eller mindre ett helt nytt möblemang i samband med flytt. Slitigt, trevligt och tillfredsställande. Nu ser vi fram emot finalen av Robinson ikväll, kanske jag mer än Coco i och för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar