tisdag 4 september 2012

Tant Sara

Äntligen kom Ärtan (numer officiellt känd som Agnes) ut! Maja och Magnus är föräldrar till ett barn och inte till en mage. Och nu är jag tant Sara. Det känns bra. Jag tror att jag gör mig ganska bra som snälla tanten. Det var dagens höjdpunkt (även om hon kom igår kväll).

Något som hänger samman med min tanthet men på ett mer negativt sätt är att jag tycks ha fått en släng av demens. Lånade filmen "The Others" på biblioteket och tänkte att "den här har jag ju velat se länge". Sedan när jag började se på den insåg jag att jag redan sett början men av någon anledning inte slutet. När filmen sedan var slut insåg jag att jag faktiskt sett slutet också och att den inte var särskilt bra. Jag antar att det var därför jag glömt den. Men lite orolig för mitt stackars huvud blir jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar