fredag 25 januari 2013

Hjärta konståkning

Vet ni hur mycket jag älskar konståkning? Jo så här mycket: |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Det är mycket.

Vill gärna skriva mer om det, men jag är väldigt hungrig och har lågt blodsocker så jag orkar inte. Visar bildkavalkad på mina favoritåkare istället:

 
Viktoria Helgesson!
Joshi Helgesson. Just nu en placering före sin storasyster inför EM-finalen imorgon.
Brian Joubert. Fransk och så. Hans mamma lagar all hans mat.
Evgeni Plushenko. Han är kungen. Det är omöjligt att inte älska honom.
Mao Asada.











Carolina Kostner. Bara grejen att hennes favoritband är Gossip.



Aljona Savjenko & Robin Szolkowy
Och min absoluta favorit (även om han inte tävlar längre):
JOHNNY WEIR!! (Kolla gärna dokumentären om honom, "Pop star on ice" heter den.)

Det här är mitt tredje inlägg i #blogg100.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar