söndag 6 maj 2012

And it's hard to dance with a devil on your back

Idag har jag lyckats hålla mig själv på en okej nivå. Kanske är det vädret, eller alla fina människor.. Jag är trött på de dåliga dagarna. Från och med idag begraver jag allt det där tunga. Här är låten som får representera det:


 Tonight I'm gonna bury that horse in the ground


För övrigt kan jag berätta att jag har fått en novell publicerad, på riktigt. Oh yes. Dock under psuedonym, och jag är inte redo att avslöja mig än och jag tänker inte berätta var jag fått den publicerad heller. Gissingar är dock välkomna, och någon gång i framtiden kommer jag att stå för den fullt ut. Jag lovar. (Känner ni mig och läser den kommer det inte vara så svårt att se den är min. Både handlingen och psuedonymen är så att säga bekanta.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar