söndag 23 december 2012

80-71 2012

Då kör vi tio till..

80.
That wasn't me - Brandi Carlile

Brandi Carlile var en av artisterna som jag upptäckte i år men som känns som om hon alltid varit med.

79.
Don't say a word - Ellie Goulding

Ellie står bakom ett av årets bästa album, så det så.

78.
I gave you all - Mumford & Sons

Jag har nog inte lyssnat noga på texten, men jag tänker att den är lite arg och sorgsen.

77.
I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you - Black Kids

Åh vad jag älskar början på den här låten, och att den har aslång titel.

76.
Trumma Trumma - Den Svenska Björnstammen

Tack Anja Pärson.

75.
Marry the night - Lady Gaga

Den här videon är !!!!

74. 
My body is a cage - Arcade Fire

Jag är inte lika såld på Arcade Fire som vissa, men en del mästerverk lyser igenom.

73.
My Blood - Ellie Goulding

Ytterligare en låt av Ellie.

72.
Intervention - Arcade Fire

Som sagt, en del mästerverk.

71.
Ride with me - To all my friends

Första spåret på årets album med samma namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar