onsdag 17 oktober 2012

Gnällbloggen

Det känns som om det här är gnällbloggen, men jag orkar inget annat. Igår fick jag panik igen och tårarna ville inte sluta rinna och jag ville stoppa i mig diverse olika substanser för att få bukt med ångesten. Tack vare min karaktär blev det dock substans i form av glass som fick lugna mig. Nu vet jag inte om det hjälpte så mycket men jag lyckades somna i alla fall. I morse gick jag upp strax efter fem för att plugga. Jag vet inte om det hjälper, men jag får i alla fall lite gjort på morgnarna. Tyvärr kommer det väl så småningom leda till sömnbrist vilket inte heller lär hjälpa mitt mentala välmående.

Jag går runt och önskar att något ska hända. Vad som helst, men jag tänker mest på dåliga saker som en brand, att jag ramlar och bryter benet eller att apokalypsen inträffar. Kanske ett tecken på att det börjar gå för långt.. Ett annat säkert tecken är när mat- och kroppstankarna kommer. Men det kan vara det som får mig att vända situationen. Det är som om min kropps minne av svält är så starkt att den gör vad som helst för att få mig på bättre tankar. (Obs! Superbra. Tack för det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar