tisdag 2 oktober 2012

Skörd

Nå, vad fick jag med mig hem från bokmässan?


Från toppen:
1. Frukost på Tiffany's av Truman Capote
2. Bonjour Tristesse av Francoise Sagan
3. Oskuldens tid av Edith Warton
4. Tio stationer av Jenny Valentine
5. Het av olika författare
6. Det borde finnas regler av Lina Arvidsson
7. Jag & min mamma av Liria Ortiz
8. Tillbaka till henne av Sara Lövestam
9. Kick-Ass av Mark Millar och John Romita Jr.
10. V for Vendetta av Alan Moore och David Lloyd
11. Buffy the Vampire Slayer: Freefall av Joss Whedon, Adrew Chambliss och Georges Jeanty

Plus lite hemlisar som inte ville vara med på bild eftersom de ska adopteras av andra bokhyllor än min egen.

(Fint också att höst är en synonym till skörd. Eller fint och fint, det blir något slags sammanhang i alla fall.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar